2015/08/03

Нөхөн үржихүйн эрхтний анатоми бүтэц-эрэгтэй

МизМэди эмнэлэг нь эрэгтэй үргүйдлийн эмчилгээ эр эс гаргаж авах мэс засал, эр эс хөлдөөн хадгалуулах зэрэг эмчилгээ үйлчилгээг үзүүлдэг ба эрэгтэйчүүдийн түрүү булчирхайн шинжилгээ оношлогоо эмчилгээ мэс засал зэргийг хийдэг.
Мөн үрийн суваг нөхөн сэргээх холбох мэс засал, гормоны шинжилгээ эмчилгээг хийдэг.

Түрүү булчирхай төмрөх, үрэвсэлт өвчин, үрийн суваг битүүрэх зэрэг эмгэгийн маш чанартай сайн эмчилж байна. Урологи бөөрний өвчин эмгэгийн эмчилгээ бөөрний чулуу бутлах хайлуулах гэх эрэгтэйчүүд бөөр шээсний эрхтэн системтэй холбоотой бүхий эмгэгийн эмчилгээ мэс заслыг хийдэг нарийн мэргэжлийн эмч нар ажиллаж байна.

Эрэгтэй хүний нөхөн үржихүйн эрхтэн нь дараах бүтэцтэй.


댓글 2개:

  1. Энэ захиаг уншсан хүн бүр миний нэрийг Луис гэдэг. Би хүсч байна
    манай баян болохыг дэлхий нийтэд гэрчлэх зорилгоор ашиглах болно
    миний бөөрийг Fortis эмнэлэгт зарах гэж
    Өмнө нь би олон хүний ​​араас бөөрөө зарах гэж хайж байсан
    намайг танилцуулж буй гол найзтайгаа уулзах хүртэл ядуу амьдарч буй жилүүд
    fortis эмнэлэгт хүргэхийн тулд бид үнэ тохиролцож, тэд миний худалдаж авахаар тохиролцсон
    бөөр нь $ 520,000-ийн үнэтэй байгаа ба тэд надад тэр мөнгөө төлнө гэж мэдэгдсэн
    үйлдлээс нь өмнө хагас төлбөр хийж,
    үйл ажиллагааны дараа тэд надад үлдэгдэл бэлэн мөнгө өгнө, би
    маш эрүүл саруул болж амьдрал ахуйдаа баяртай байна, учир нь ядуурал нь
    мөнгө бол өмгөөлөл байхад гомдол
    Таны бөөрийг зарах зөв газрыг хайж байгаа хүмүүст зориулсан
    эрүүл хэвээр байвал эмнэлэгтэй холбоо барьж болно.
    fortis.hospital.in@gmail.com]
    хэрэгтэй зүйлээ дахин олж ав, үлдсэнийг нь хий
    эрүүл, учир нь ядуурал бол мөнгө бол хамгаалалт юм
    яг одоо эмнэлэгтэй холбоо бариарай [fortis.hospital.in@gmail.com].

    답글삭제
  2. Сайн байцгаана уу, та бүгд ядуу байснаас залхаж байна, амьдралаа тэнцвэржүүлэхэд мөнгө хэрэгтэй байна, танд дуулгах сайн мэдээ байна. тэд таны бөөрийг 520,000 доллараар худалдаж авдаг бөгөөд ирэхээс өмнө визнийхээ процессийг эхлүүлэхийн тулд бид танд мөнгөний тодорхой хэсгийг төлдөг.
    Хэрэв та бөөрний өвчнөөр шаналж байгаа бол бөөр шилжүүлэн суулгахад танд туслах тул бөөр худалдаж, зарж борлуулдаг,
    Хэрэв та сонирхож байгаа бол [fortis.hospital.in@gmail.com] хаягаар эмнэлэгтэй холбоо барьж болох бөгөөд бөөрний донор хүнд хэрэгтэй байгаа тул имэйлээ санаарай.
    [fortis.hospital.in@gmail.com}

    답글삭제